h1

Addicte

febrer 19, 2013

Foto: I.Gracia

Foto: I.Gracia

Em drogo. Una i altra vegada em drogo. Provoco amb un element extern una sensació de plaer que no aconsegueixo de cap altre manera, i em drogo. La primera vegada vaig pensar que no hi tornaria, la segona que havia estat una petita relliscada, i ara ja he perdut el conte de quantes vegades hi van. Sóc addicte.
Sóc addicte a la infidelitat, a tocar altres cossos, a desitjar altres carns, a sentir per primera vegada un petó, a no pensar que aquell cos que tinc davant serà l’ultim cos que descobriré la resta de la meva vida.
Soc addicte al desig, soc addicte a l’amor

Anuncis

Deixa un comentari

