h1

La clau

Juliol 30, 2013

La mare va matar la morta, la va fer desaparèixer, i tothom se’n va oblidar. Va matar la meva altre jo. El dia que la mare va deixar de respirar, vaig trobar una clau penjada al seu coll, que em va dur a la veritable clau del misteri, rovellada, com el secret, un secret tancat durant més de cinquanta anys. El secret de la mort d’una morta. Un baül, vestidets, sabates, joguines, i algunes fotos, moltes tallades per la meitat. En vaig reconèixer una, vaig reconèixer la meitat de la foto tallada. A la que jo tinc hi ha una nena amb un vestit rosa de cors vermells, que té aproximadament dos anys, i està davant el cinema, es veuen les lletres CIN de fons, a l’altre part, la del baül, apareixen la resta de lletres EMA i a la imatge, una altra nena amb un vestit rosa de cors vermells, una nena exactament igual que jo, la nena que va morir, la que vaig desconèixer fins aquell moment, la que un cop morta la mare va rematar per fer desaparèixer la seva empremta i amb ella intentar fer desaparèixer el seu dolor.

Foto: Pedro Gonzalez, obra: Joan Carles Perez Muñoz

Foto: Pedro Gonzalez, obra: Joan Carles Perez Muñoz

Anuncis

One comment

  1. D’on treus aquestes idees??? Brutal artista!!



Deixa un comentari

