h1

La muntanya

febrer 4, 2014

Foto: @photomindundi

Foto: @photomindundi


La muntanya

Avui fa un que vas marxar, maleït aniversari! Avui fa un any que vas agafar el teu mosquetó de la sort i et vas dirigir a la muntanya de la que no vas tornar. Et varem cercar, i tu no vas aparèixer. Avui fa un any que vas començar a desdibuixar-te en la meva vida. I avui, quan per fi he aconseguit aixecar-me del llit sense enyorar-te, has arribat i t’has plantat davant meu. Necessitava pensar, em dius, primer em vaig perdre i després no em vaig voler trobar, però ara després d’un any, ja ho tinc clar. I jo m’he empassat l’amor que encara et tinc i mirant-te als ulls t’he dit, ja et pots tornar, i aquesta vegada quedat a pastar fang.

Anuncis

Deixa un comentari

