h1

La deessa de la matinada

Setembre 23, 2014

La deessa de la matinada te cos de nena, i a l’esquena li allarga la melena fins arribar a la cintura. La deessa de la matinada em te el cor robat i mentre la miro no puc evitar desitjar els seus pits petits entre els meus llavis. Ella no sap que existeixo, m’ignora, l’avorreixo, per a ella jo no soc ningú més que algú més. Potser no podré esperar, i aleshores quan la deessa de la matinada em torni a mirar l’hauré de tocar, tot i que no estigui bé, tot i que jo sigui gran, i tot i que ella encara sigui una nena menor d’edat. Juro per Deu que només la tocaré i no li faré mal.

Foto: Charo Guijarro

Foto: Charo Guijarro

Anuncis

Deixa un comentari

