h1

Els teus llavis

Juliol 16, 2013

Et mossegues el llavi pensativa, i sense adonar-me’n quedo enganxada d’aquest gest. Et miro, tens la vista perduda, els ulls clavats en algun punt de l’espai que no aconsegueixo trobar, i et continues mossegant el llavi. Em vénen ganes d’apretar-los amb les meves dents i de cop m’adono com ets de sexy. El cos es desperta i sense voler em trobo abraçant la teva boca amb la meva, em trobo acaronante la llengua, i per la meva sorpresa, tu, em respons. Estem sense aire gairebé un minut, i quan per fi t’apartes t’apropes a la meva orella i em xiuxiueixes: Qui diu que dues amigues no es poden besar?

Foto: @galagina

Foto: @galagina

Anuncis

One comment

  1. M’encanta llegir-te!!
    Gràcies novament per la teva generositat setmanal!



Deixa un comentari

